Întrebări frecvente

Cum se comandă?
- Mergeți la secțiunea "Magazin";
- Găsiți articolul (articolele) necesar(e) în catalog;
- Faceți clic pe imaginea produsului pentru a vizualiza informații detaliate despre articol(e).
- Alegeți volumul dorit sau culoarea articolului, dacă există o astfel de opțiune;
- Adăugați articolul (articolele) în coș
- Dacă doriți să continuați cumpărăturile, trebuie să vă întoarceți la catalog și să repetați pașii de mai sus;
- După ce ați terminat de cumpărat, puteți trece la finalizarea comenzii, făcând clic pe butonul corespunzător de mai jos;
- Introduceți detaliile necesare și faceți clic pe "Continuare";
- Alegeți una dintre metodele de expediere oferite și faceți clic pe "Continuare";
- Verificați informațiile referitoare la comanda dumneavoastră. Dacă este necesar, puteți face modificări revenind la etapele necesare pentru crearea comenzii;
- Alegeți metoda de plată cea mai convenabilă pentru Dumneavoastră. Puteți plăti în numerar sau prin transfer bancar la livrarea comenzii Dumneavoastră. După confirmarea comenzii, veți fi contactat de cosmetolog-consultant, care vă va ajuta să alegeți corect produsele dorite.
- Faceți clic pe "Checkout" și veți confirma că datele de contact pe care le-ați furnizat sunt corecte, conținutul comenzii dumneavoastră și sunteți de acord cu termenii Acordului privind oferta și prelucrarea datelor cu caracter personal;
- Comanda dvs. a fost plasată. Vă vom informa cu privire la modificările în statutul comenzii dvs. prin e-mail sau prin mesaj text;
- Vă mulțumim pentru achiziția Dumneavoastră! Sunteți întotdeauna binevenit să ne contactați prin e-mail office@ghizela.md sau la telefon +37378884885 dacă aveți probleme.

Cât costă livrarea? Cât timp va dura livrarea comenzii mele?
Costul și timpul de livrare depind de metoda de livrare pe care o alegeți și de orașul de livrare:
1. transport cu mijloace proprii, data livrării este specificată imediat înainte de plasarea comenzii:
- Punct de preluare în oficiu GHIZELA SRL din strada Bernardazzi nr. 79, intrarea dinspre Vlaicu Pircalab. Orar de funcționare: de luni până sâmbătă, între orele 9.00 și 20.00.
2. Livrare în raza orașului Chișinău. Livrarea în Chișinău este GRATUITĂ dacă suma comenzii este mai mare de 1000 lei. În cazul în care suma comenzii este mai mică de 1000 lei, costul de livrare este de 40 lei.
3. Livrare în toată Moldova prin curierat (60 lei în orice direcție); Timp de livrare 2-3 zile de la comandă.
4. Costul de livrare către alte țări se calculează individual.
 
Este posibilă ridicarea a comenzii din oficiu?
Noi pregătim toate comenzile în oficiului GHIZELA SRL, pe strada Bernardazzi 79, intrarea dinspre Vlaicu Pircalab. Orar de funcționare: luni-sâmbătă, 9.00-20.00.
Prețul pentru preluare este de 0 lei. Termenul de valabilitate al unei comenzi este de 5 zile.
În cazul în care clientul a declarat că nu a avut timp să ridice comanda în termenul stabilit, atunci perioada de depozitare va fi prelungită sau se va conveni cu clientul o dată convenabilă pentru livrarea repetată.
În ziua livrării, veți fi anunțat prin SMS dacă veți putea să vă ridicați comanda.
 
Sunt originale produsele Dumneavoastră?
Toate produsele prezentate în magazinul online și în oficiul GHIZELA SRL sunt originale și au certificate de conformitate oferite cît de producător ața și de autoritățile locale. Le vom furniza cu plăcere la cererea Dumneavoastră trimisă la office@ghizela.md