Termeni și condiții

In acest document sunt stabiliți termenii și condițiile de utilizare a site-ului www.ghizela.md și toate condițiile de achizitionare a produselor și serviciilor comercializate prin intermediul site-ului nostru. Politica de confidențialitate  și orice alte documente constituie cuprinsul acestui document, numit in continuare “Termeni și condiții”.
Acesti Termeni si Conditii, precum si informatia despre produsele afisate pe site sunt oferte publice, in conformitate cu articolul 681 din Codul civil al Republicii Moldova si a Legii nr. 284 privind Comertul Electronic. Acest site este deținut și administrat de Ghizela S.R.L. La inregistrarea comenzii in magazinul online, Clientul accepta Termenii si conditiile de vanzare a produselor (in continuare – Termeni si conditii) prezentate mai jos.

Cumparatorul, dupa ce a luat cunostinta cu textul acestor conditiilor de vanzare, le accepta prin bifarea alineatului "Am citit și sunt de acord cu termeni și condiții".
Relatiile dintre client si vanzator sunt stabilite in baza Legii nr. 105 din 13.03.2003 cu privire la Protectia drepturilor consumatorului, si a altor acte normative adoptate in conformitate cu aceasta.

Vanzatorul isi rezerva dreptul de a modifica Termenii si Conditiile date, iar Clientul este obligat sa monitorizeze modificarile in mod regulat.

Livrare

Noi avem grijă ca achiziționarea produselor Ghizela SRL să fie cât mai comodă pentru d-voastră de aceea SOLICITAȚI și BENEFICIAȚI de serviciul nostru de LIVRARE.
Produsele vor fi livrate până la intrarea în blocul sau curtea dvs.
Livrarea este GRATUITĂ în raza orașului Chisinau de la suma de achiziție mai mare de 1000 lei, și costă 50 lei dacă suma achiziției este mai mica de 1000 lei. Comanda este livrată în decurs de 1-2 zile cu excepția zilelor de sâmbătă și duminică.

Termeni și condiții de livrare:

1. Condițiile și detaliile de livrare se vor discuta cu managerul Ghizela SRL doar după ce comanda dvs. va fi confirmată.
2. Termenul de livrare poate fi modificat în dependență de solicitările dumneavoastră și de disponibilitatea produselor la depozit cu preîntâmpinare prealabilă.
3. Curierul nostru nu are obligațiunea de descărca/ridica la etaj produsele achiziționate.
4. Livrarea se efectuează numai pentru produsele incluse în comandă.
5. Transportul mai multor produse, în scopul alegerii la locul livrării, nu se efectuează.
6. Stimaţi cumpărători, vă rugăm să vă asiguraţi  de componenţa produsului şi lipsa de deteriorări atunci când produsul ajunge la dumneavoastră.
7. Dacă comanda pe care ați solicitat-o a ajuns la dvs., produsele sunt corespunzătoare cerințelor dar din motive personale nu le procurați, va fi necesar să achitați cheltuielile de transport.
Aveți grijă să primiți și să păstrați bonul de plată!
Inregistrarea pe site

Vanzatorul nu este responsabil pentru exactitatea si corectitudinea informatiilor furnizate de client in timpul inregistrarii.

Cum să fac o comandă online? Posibilități de achitare.

  1. Adaugați în coș produsele pe care doriți să le procurați.
  2. Mergeți la Coșul de produse și verificați dacă produsele alese sunt în cantitatea potrivită
  3. Urmează pasul de finalizare a comenzii. Există posibilitatea de a face o comandă online fără a vă înregistra dar modalitatea de achitare va fi doar la livrare! A doua modalitate este de înregistrare pe site, iar această modalitate permite achitarea online!
  4. Se indică adresa de livrare și număr de telefon
  5. Se selectează modalitatea prin care va ajunge produsul la dvs. Metoda de livrare sau metoda Ridică din magazin.
  6. Alegeți metoda de achitare, în numerar sau achitare card.
  7. Confirmă comanda! 

Modalități de achitare:

Comanda poate fi plătită prin card bancar online, card bancar la livrare sau achitare în numerar la livrare.
Acceptăm următoarele tipuri de carduri bancare: VISA / MASTERCARD
Pentru a efectua o plată, va trebui să introduceți detaliile cardului dvs. bancar. Transferul acestor informații se face în conformitate cu toate măsurile de securitate necesare. Informațiile sunt transmise în formă criptată și sunt stocate numai pe un server specializat al sistemului de plăți. 
 

Orarul de funcționare: 

1. Comenzile pot fi plasate on-line oricând, dar perioada de procesare a acestora se desfășoară zilnic în intervalul 09.00-20.00. 
2. Comenzile plasate în zilele de sâmbătă, duminică și sarbătorile legale vor fi procesate în urmatoarea zi lucrătoare.
3.Vânzătorul își asumă acceptarea comenzii din partea cumpărătorului în momentul în care există o confirmare telefonică sau prin e-mail. 
4.Odată lansată comanda on-line cumpărătorul este de acord cu forma de comunicare ulterioară (telefonic sau electronic) precum și cu modul de operare al vânzătorului. 
 

Politica de confidențialitate

 Datele personale sunt informații care sunt asociate cu Dvs. ca persoană și ne permit să Vă identificam. Acestea sunt utilizate numai în scopul desfașurării activității noastre în relație cu Dvs: rezervare, vânzare, înregistrarea comenzilor, livrare, garanție, etc.
Datele cu caracter personal le primim direct de la Dvs. atunci când efectuați următoarele acțiuni:
  • când creați un cont sau cumpărați bunuri de pe site-ul www.simplex.md (acestea pot fi: nume, prenume, data nașterii, număr de telefon, e-mail, adresa, date card bancar, date din buletin, etc.)
  • când solicitați un apel sau completați formularul de contact, JivoChat (informații de contact sub forma unui număr de telefon, adresă de e-mail, etc)
  • când solicitați ajutor din partea cosmetologului nostru.
Site-ul www.ghizela.md colectează datele cu caracter personal, obținute cu acordul voluntar al utilizatorilor, având în vedere următoarele scopuri:
  • confirmarea / expedierea / facturarea comenzilor efectuate către utilizatori;
  • asigurarea accesului la servicii;
  • transmiterea periodică a informațiilor sau altor informații despre oferte, reduceri, bonusuri, în format electronic;
  • scopuri statistice.

Returnarea sau înlocuirea bunurilor

În conformitate cu legislația Republicii Moldova (Legea privind protecția consumatorilor, Anexa № 2), parfumurile și produsele cosmetice de calitate corespunzătoare nu pot fi schimbate sau returnate.

Pentru mai multe informații, vă rugăm să ne contactați telefonic:

+373 7888488885 Viber & WhatsApp
+373-22-211-900
De la 09:00 la 20:00;
E-mail: office@ghizela.md